Atmosfera zbliżających się świąt i końca roku sprawiły, że zebrało nam się na wspomnienia. Nie jesteśmy za bardzo sentymentalni (lecz nie „senymenalni”), ale kiedy w ręce wpadły nam tajne archiwa, które zawierały nasze stare projekty, nie mogliśmy się od nich oderwać.

Postanowiliśmy, że podzielimy się z Wami naszymi ulubionymi wzorami, z których jesteśmy szczególnie dumni.

1) Gruby Funt (2006) – Flagowy wzór z początku handlowej ekspansji PLNY TEXTYLIA. Jako pierwsi postanowiliśmy umieszczać na swoich koszulkach polskie napisy. W ówczesnych czasach, czyli całe 10 lat temu nie było to popularne. Na t-shircie widoczne było logo w różnych wariantach i celne hasło – „Największe ubrania na osiedlu”.

tumblr_mqhxl4257a1qhojcdo1_500

 

2) Panowie w prążki mają pieniążki (2008) – totalny eksperyment projektantów PLNY TEXTYLIA i największe zaskoczenie sprzedażowe. Tede wpadł na to hasło podczas nagrań w studiu Wielkie Joł, mieszczącym się wtedy przy ulicy Bobrowieckiej w Warszawie. Moment, w którym Jacek wymyślił legendarny statement został zarejestrowany i pokazany w filmie, który towarzyszył premierze płyty Ścieżka Dźwiękowa. Jest to wzór, na który czekają wszyscy zagorzali fani marki – mamy rację?

gallery_images_1232373172

 

3) Wiesz z kim tańczysz… (2008) – Jesteśmy znani jako koneserzy kobiecego piękna, dlatego też koszulka z Edytą Herbuś (znaną przede wszystkim ze swojego udziału w „Tańcu z Gwiazdami”) nie była dla nikogo zaskoczeniem. Trend w umieszczaniu zdjęć seksownych pań na t-shirtach utrzymywał się jeszcze przez wiele lat – wystarczy wspomnieć chociażby samego Terry’ego Richardsona i firmę SUPREME, którzy w 2012 stworzyli słynną koszulkę z Kate Moss.

tumblr_mwksbzrl4r1qhojcdo1_400

4) Gruby King (2008) – najbardziej finezyjne logo w historii marki i najbardziej trafna przeróbka, jaką kiedykolwiek zrobiliśmy. Przekaz był prosty – Tede miał wielki dystans do swojej wagi (dla tych którzy nie pamiętają- Jacek Graniecki był kiedyś gruby). Ten spoof był przemyślany od początku do końca. Po pierwsze, każdy z nas marzy by zostać królem. Wyobrażacie sobie chudego króla? My też nie. Po drugie- czy otyli ludzie kochają na świecie coś bardziej niż burgery? Stąd oczywiście nawiązanie do kultowego znaku Burger Kinga, który parę lat wcześniej na dobre wrócił na polski rynek ze swoimi Whopperami.

gallery_images_1221318266

Pomimo tego, że Jacek zrzucił sporo kilogramów to napis na koszulce jest wciąż aktualny. Zawsze przecież można mówić o grubości plików banknotów w naszych kieszeniach.

 

5) WAR IN LOVE (2010) – grafika inspirowana klasycznymi amerykańskimi komiksami z serii Men’s Adventure, w których prezentowane były wizerunki pięknych, nagich kobiet. Koszulka była podtworem projektu PLNY ARMIA, który miał zrzeszać fanów marki z całej Polski

tumblr_mwko4rvspp1qhojcdo1_400

Która koszulka jest Waszym faworytem? Chcielibyście, aby któraś z nich wróciła do sprzedaży? A może macie swój ulubiony wzór, który nie został uwzględniony w zestawieniu? Piszcie maile na adres backintime@plny.pl! Dla autorów najciekawszych odpowiedzi przygotowaliśmy super nagrody.

1 Comment

Dodaj komentarz